Stejně jako vše ostatní, i firemní weby mají jeden hlavní účel: zvýšit celkový zisk. Tomu napomáhají jak svým designem, tak i obsahem. Vše má zkrátka návštěvníky přesvědčit o koupi.
To však není tak jednoduché, jak se může zdát. Je potřeba si uvědomit, že konkurence se snaží přesně o to samé, a používá naprosto stejné zbraně. Jak z toho ven? Zkrátka je potřeba být lepší!
Začíná to samozřejmě již u rozvržení a návrhu jednotlivých sekcí. Některé jsou samozřejmé, jako je katalog produktů či ceník. Ty jsou pro úspěch prakticky nezbytné, zvláště když zároveň provozujeme i obchod přes internet.
Stejně tak sekce „Kontakty“, která je daná zákonem. Díky ní mohou zákazníci vědět, kde se nachází naše prodejny, jaká je jejich otvírací doba a další nezbytné údaje. Pokud navíc mají s naším výrobkem nějaký problém, najdou zde, na koho se mohou obrátit. To vše zvyšuje v jejich očích solidnost firmy.
Ovšem sekcí, která bývá často podceňována, se nazývá „O nás“. Zde bychom měli najít základní informace o společnosti https://www.jbsanitary.cz/obsah/4-o-spolecnosti a případně i její historii, pokud na trhu působí již delší dobu. Jak nám ale může pomoci přilákat zákazníky?
Jednoduše řečeno, ti si zde mohou přečíst základní informace o dané firmě. Pokud jsou dobře napsané, pak zvýší v očích čtenářů její hodnotu, a tedy i chuť zde nakoupit. Může jim dodat pocit exkluzivity, což je rozhodně žádoucí.
Pokud zde navíc vyjmenujeme dosavadní úspěchy, ocenění, kterých naše firma dosáhla, případně vyjmenujeme známé klienty či sem dáme pochvalné recenze, pak si můžeme být jisti, že nové zákazníky přilákáme. A to je to nejdůležitější.
Je tedy až s podivem, že mnoho firem tento fakt podceňuje. A je to škoda, neboť by mohly mít mnohem vyšší zisk. A to je rozhodně ve tvrdém tržním prostředí něco, co nikdy neuškodí. Přeci jen, zde platí, že peníze jsou na prvním místě.